• Vov4k [ 16 июня 2010, 22:54:04 ] #1 Цитировать
    0    
    баян - 0,37 абонплата в день!
    0,53 - смс - МНОГО!!!
    0,11 - на все сети - круто)))
  • tembioz [ 16 июня 2010, 23:31:53 ] #2 Цитировать
    0    
    бред эти 30 минут не заметиш как улетят...
  • Максим [ 17 июня 2010, 09:45:16 ] #3 Цитировать
    0    
    Уважаемый автор статьи, будьте внимательны. сверяйте информацию с официального сайта оператора перед тем, как выносить новость в интернет! 30 минут на другие операторы и 100 минут на КС выделяется абонентам ТП Бомба в ДЕНЬ для звонков по 10 коп!
  • Zinusya [ 19 июня 2010, 09:14:19 ] #4 Цитировать
    0    
    в принципе у всех операторов практически одинаковые цены, разница - копейки[url=http://italianshoes.in.ua/]Zinusya[/url]
  • sergei+ [ 4 августа 2010, 11:27:44 ] #5 Цитировать
    0    
    Так как я звоню мало то этих 100+30 мне даже много.
  • pricol [ 3 ноября 2010, 09:17:47 ] #6 Цитировать
    0    
    Дзвінки на номери «Київстар» і djuice у межах 100 хвилин, що надаються в рахунок абонентної плати1, грн/хв 0,10
    Дзвінки на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України у межах 30 хвилин, що надаються в рахунок абонентної плати1, грн/хв 0,10
    Плата за з’єднання відсутня
    Щоденна абонентна плата, грн 0,35
    Дзвінки на номери абонентів djuice після вичерпання 100 хвилин, грн/хв 0,50
    Дзвінки на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України після вичерпання 30 хвилин, грн/хв 0,50
    Відправлення 1 SMS на номери українських операторів мобільного зв’язку, грн 0,50
    Відправлення 1 SMS на номери іноземних операторів мобільного зв’язку, грн 1,00
    Відправлення 1 MMS на номери українських операторів мобільного зв’язку, грн 1,00
    Відправлення 1 MMS на номери іноземних операторів мобільного зв’язку, грн 5,00
    WAP-доступ до мережі Інтернет із використанням технології GPRS, грн/Мб 15,00
    Традиційний доступ до мережі Інтернет із використанням технології GPRS, грн/Мб 7,50


    Тарифний план «Бомба» має необмежений термін дії.
    Реальая бомба!!!
  • дима [ 3 февраля 2011, 20:04:48 ] #7 Цитировать
    0    
    тарифный план Бомба будет Бомбовый когда Вы уберете ежедневную плату 0.37 а не0.35 !!!
  • макс [ 10 марта 2011, 12:20:43 ] #8 Цитировать
    0    
    обдираловка
  • Ваше ім'я [ 14 марта 2011, 19:40:35 ] #9 Цитировать
    0    
    Змінив київстар на лайф, тепер якість зв'язку не яка, та ще працює лише в межах міста, проте для Луганської області без щомісячного поповнення до 12 року, зробили би назавжди як мтс-захід, було б дуже гарно, хоча у нас переважна більшисть на мтс сидить, а лайфом :( ніхто не користується!!!
  • дядя [ 1 апреля 2011, 11:31:35 ] #10 Цитировать
    0    
    киев-стар свобода-те-же минуты-6грн.день,а эта бомба обойдется-13грн.Одна радость-сколько наговорил-столько и сняли.
  • greg [ 14 октября 2011, 14:02:19 ] #11 Цитировать
    0    
    для чого той чортовий інтернет в тарифному плані бомба. Гроші за нього друть, а мій мобільний телефон для інтеру не годиться (обдирають вітряну послугу). Чи можливо відключитися від навязаного інтернету в тарифному плані бомба ???
    Підскажіть , як ???
  • гость [ 3 июля 2012, 12:48:37 ] #12 Цитировать
    0    
    что то оператор хитрит,абон-плата в день не 0.35коп а уже ребята 0.75коп.
  • Кот-@. [ 17 декабря 2012, 22:47:50 ] #13 Цитировать
    0    
    А...,что касается в общем,то меня вчера вообще наш"любимый" оператор швыронул на 40 uа-ней!!!И обосновал,что я не правельно вскочил в и-нет,типа не тот профиль,а сегодня опъять все нормально и это не чего не меняя!!!-А 40грн нету .И как Вам???
  • Кот-@. [ 17 декабря 2012, 22:49:58 ] #14 Цитировать
    0    
    А...,что касается в общем,то меня вчера вообще наш"любимый" оператор швыронул на 40 uа-ней!!!И обосновал,что я не правельно вскочил в и-нет,типа не тот профиль,а сегодня опъять все нормально и это не чего не меняя!!!-А 40грн нету .И как Вам???
  • N. [ 22 января 2013, 21:01:05 ] #15 Цитировать
    0    
    Обдирайловка !Меняют тарифные планы без согласия абонента !До оператора не дозвониться .Нет ни одной нормальной акции